środa, 8 lutego 2012

Wymianka z sercem na dłoni

   Wczoraj odebrałam na poczcie przesyłkę - wymiankowy prezent od Sylwii.  Sylwio - bardzo dziękuję za wszystko, widać, że wiele serca włożyłaś w wykonanie tych pięknych rzeczy. Chwalę się  tą wymianką już dzisiaj, a nie 14 lutego, ponieważ wyjeżdżam i nie będę miała przez kilka dni dostępu do komputera, a nie chcę zaniedbać warunków wymianki.




    Ponieważ do mojej wymiankowej pary moja przesyłka także już dotarła, chcę  pokazać, co ja przygotowałam dla Sylwii:)


7 komentarzy:

  1. Sliczne prezenty :) Cieszę sięzę wymianka Wam się udała.
    Dziękuje za udział w zabawie i zapraszam na kolejne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I like the ideas. Very nice Valentine's hearts.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dużo serca w tych sercach :)
    To była udana wymianka. Wracaj szybko. Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  4. all your work is fantastic!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty dostałaś i piękne zrobiłaś :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wymianka a te serduszka... Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu dziękuję Ci za bardzo udaną wymiankę tak jak już pisałam wcześniej tworzysz cudeńka które wymagają niesamowitej cierpliwości i precyzji :-)
    jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)