piątek, 22 lipca 2011

Portrety kwiatów

   Na działce wszystko kwitnie. Na sąsiednich działkach też. Obserwuję moje rośliny i zachwycam się nimi. Żałuję, że nie znam nazw wszystkich. Zrobiłam z bliska zdjęcia moich kwiatków i ich portrety postanowiłam umieścić  na blogu.


  Powojnik to nowy nabytek, kwitnie po raz pierwszy. Zdjęcie nie oddaje pięknego ciemnego fioletu.
  


  Liatrisy co roku są coraz bujniejsze i mają więcej kwiatów.


  Gazania rozchyla swoje płatki tylko wtedy, gdy świeci słońce.             


  Bratki tworzą barwne plamy na trawniku.

 
Z wielu posianych nasion tylko jedna nasturcja zakwitła i nas zachwyca swą urodą.

  Ten delikatny kwiatek to ozdobna czarnuszka. Mam ją pierwszy raz na działce, jest filigranowa, ślicznie wygląda na rabatce.


  Szałwia ozdobna tworzy długi rządek, między jej krzaczkami rozsiały się bratki i rosną sobie razem z nią.
 Mam jeszcze wiele innych kwiatów, wszystkie pielęgnuję z przyjemnością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz:)